Rekonstrukce Jolany Proxima I

 

Nějakou náhodou se mi  dostala do ruky kytara ve strašně špatném futrálu.Po vybalení jsem zjistil že se jedná o kytaru značky Jolana Proxima I.Byla ve velmi špatném stavu jak po stránce laku tak i zapojení .Chvilku sem přemýšlel jestli má cenu s kytarou něco dělat nebo ji zas odložit a nechat zapomenutou.No nakonec mi to nedalo a pustil sem se do kompletní rekonstrukce.Hodiny sem proležel u internetu a scháněl dostupné informace jak postupovat.Snažil sem se co nejvíc použít z originálních komponentů,ale stav byl hodně špatný.Přebrousil sem krk,vyrovnal pražce,dal novou mechaniku na struny,kompletně předělal elektroniku a nakonec dal novou barvu a lak.

Můžu říct že mě hodně zajímalo jak to bude hrát a ladit.Musím konstatovat že sem hodně překvapený jak se mi to povedlo.Proto si ji vezmu i na některá sva vystoupení.

Teď mohu říct že pokud se mi dostane pod ruku zas nějaký šrot rád se do toho zas pustím.

Fotky od začátku do konce: